פרסום על כדור פורח: דרך יעילה לגרום למותג שלכם להמריא
כדורים פורחים קיימים כבר מאות שנים, והם שימשו לכל דבר, החל מניסויים מדעיים ועד לפעילויות פנאי. אולם בשנים האחרונות הפכו גם בלוני אוויר חם לאמצעי פרסום פופולרי. מותגים ברחבי העולם ובישראל ממנפים את הפרסום בכדור פורח כדי להגביר את הנראות שלהם, להגיע לקהלים חדשים ולבנות מודעות למותג.
במאמר זה, נבחן מקרוב את מאפייני שיטת פרסום על כדור פורח, נבדוק למה זוהי שיטה יעילה שתגרום למותג שלכם להמריא, ונתרשם מפתרונות המדיה היצירתיים של חברת אצטרובל, המובילה בשיטות פרסום חדשניות ומקוריות לקידום מותגים.
מהו פרסום על כדור פורח?
פרסום על כדור פורח הוא בדיוק כפי שהוא נשמע: שימוש בכדורים פורחים כשיטה לפרסום מותגים או מוצרים. סוג זה של פרסום יכול להתבטא במגוון אופנים, מהצגת הלוגו או המסר של המותג שלכם על מעטפת הכדור הפורח ועד ליצירת כדורים פורחים בהתאמה אישית הדומים למוצר או למותג שלכם.
כדור פורח, כשיטת פרסום, משיג את מטרת חשיפת הארגון שלכם בגישה יעילה במיוחד מכיוון שזוהי מדיה ייחודית שמושכת תשומת לב עם מגוון צבעים בשיטה מקורית ובולטת מעל פני העיר. כדורים פורחים מאפשרים לעצב את המסר או הלוגו של המותג שלכם בכל שיטה שתבחרו, כך שהחשיפה ללקוחות פוטנציאליים וקיימים תהיה מסיבית ותגיע בבת אחת לתודעה של אלפי אנשים.
למה להשתמש בפרסום על כדור פורח?
פרסום על כדור פורח מאפשר למשוך תשומת לב בגישה ייחודית ויעילה, ולהגיע אל קהל רחב בתוך כמה דקות. הנה כמה סיבות לכך שחברה עשויה לבחור להשתמש בשיטות הפרסום על כדורים פורחים:
נראות מוגברת
הכדור הפורח נראה מרחוק ואנשים יכולים לראות אותו בבירור כשהוא נישא באוויר, מה שהופך את השיטה לגישה יעילה בהגדלת החשיפה של עסק או מותג.
מיתוג ייחודי
ניתן להתאים אישית כדורים פורחים עם לוגו החברה או מסר המותג, מה שהופך אותם לדרך מצוינת לחזק את מאמצי המיתוג ולהגביר את זיהוי המותג.
שיטת פרסום חסכונית
פרסום על כדורים פורחים מאפשר לפרסם מותגים וארגונים בגישה חסכונית, במיוחד לעסקים קטנים או כשהמטרה היא לפרסם אירועים מקומיים. הפרסום על הכדורים נחשב לשיטת שיווק זולה יחסית, וניתן להשתמש בהם שוב לפרסום אירועים רבים.
שיטת פרסום רב תכליתית
ניתן להשתמש בכדורים פורחים במגוון מסגרות, כולל תערוכות, אירועים תחת כיפת השמיים ואפילו בתוך חנויות. רבגוניות זו הופכת אותם לאפשרות פרסום גמישה עבור עסקים מכל הסוגים והגדלים. כך ששיטת פרסום על כדורים פורחים היא שיטה יצירתית ויעילה למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את נראות המותג.
הגעה אל קהל היעד מהאוויר
פרסום על כדורים פורחים מציע כמה יתרונות חשובים בהשוואה לשיטות פרסום קלאסיות. המשיכה הוויזואלית שלהם, לצד אפשרות ההתאמה לצרכי המיתוג והמסרים שלכם, מאפשרים לכם להגיע אל קהל יעד גדול בכמה דקות, ובחברת אצטרובל, תוכלו לבחור מתוך מגוון של צבעים, צורות וגדלים כדי ליצור תצוגה ייחודית ובלתי נשכחת שתמשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלכם.
תוכלו להשתמש בהם כדי לקדם השקת מוצר, לפתיחה חגיגית או פסטיבל המוני, בגישה מהנה ומרתקת.
שיטת פרסום שמתאימה לכל הגילאים
בין אם המוצר או המותג מיועדים לקהל צעיר או לקהל מבוגר יותר, פרסום בכדור פורח פונה לכל הגילאים. בהתאם לקהל הדמוגרפי או לקהל היעד, הכדור פורח יכול להיות כלי פרסום יעיל ליצירת מעורבות עם קהל היעד שלכם.
איך עובד פרסום על כדורים פורחים?
הכדורים הפורחים הם בלונים גדולים שמיוצרים מחומרים מיוחדים מלאים בהליום ומחוברים למיקום מסוים, כגון חלון ראווה, אולם אירועים או חלל חיצוני, ואחת השיטות היעילות ביותר להשתמש בהם היא ליצור קשת של כדורים שפורחים באוויר, או להציב על הקרקע מחוץ לבית העסק עמוד של כדורים פורחים.
תצוגות אלו מושכות את העין וניתן להשתמש בהן כדי ליצור כניסה מקורית לבית העסק שלכם, או להציב עמדת צילומים ייחודית לקהל היעד שלכם. אפשרות נוספת היא להשתמש בזרי כדורים פורחים ליצירת אווירה חגיגית באירוע שלכם. זרי הכדורים ניתנים להצבה על שולחנות או ברחבי המקום כדי ליצור סביבה מהנה ומרתקת עבור האורחים שלכם.
כדי להגיע ביעילות לקהל היעד שלכם עם פרסום על כדור פורח, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:
בחירת המיקום
מומלץ לבחור מיקום גלוי ונגיש לקהל היעד שלך. זו יכולה להיות פינת רחוב סואנת, מרכז קניות פופולרי או מקום לאירועים עתירי תנועה.
תזמון השימוש בכדורים הפורחים
חשוב לקחת בחשבון את התזמון של תצוגת הכדורים הפורחים על מנת לוודא שהם ייראו היטב בקרב קהל היעד שלכם. כך, לדוגמה, אם אתם מקדמים אירוע ליום מסוים, מומלץ להתקין את התצוגה כבר יום לפני כדי להכין את הקהל לאירוע.
פרסום מסרים
המומחים בחברת אצטרובל מסייעים לכם להתאים אישית את תצוגת הכדורים הפורחים שלכם עם מסרים שקהל היעד שלכם מתחבר אליהם, כמו למשל סלוגן קליט, קריאה לפעולה או קידום שמעודד אותם להכיר את המותג שלכם.
הקפדה על משיכה חזותית
חשוב לוודא שתצוגת הכדורים הפורחים מושכת ויזואלית ובולטת מהקהל באמצעות בחירת כדורים עם צבעים עזים ועיצובים מעניינים וייחודיים על מנת ליצור תצוגה שמושכת את תשומת הלב.
איך מזמינים שירותי פרסום על כדור פורח וכמה זמן התהליך נמשך?
כדי להתחיל את תהליך הפרסום שלכם על כדור פורח, צרו קשר עם חברת אצטרובל כדי להתייעץ עם הצוות המקצועי על צרכי העיצוב והפרסום שלכם. הצוות שלנו יספק לכם מידע על השירותים ושיטות התמחור, וירכיבו ביחד איתכם תוכנית פרסום מותאמת אישית.
עם ההחלטה על העיצוב, ניצור דגם דיגיטלי של העיצוב שלכם על הכדור הפורח, ונעביר אותו לאישורכם, לפני תהליך ההדפסה. עם האישור, הפרסום יועבר להדפסה על בד מיוחד בתהליך הדפסה איכותי, שבוב המקרים נמשך כמה ימים, תלוי במורכבות העיצוב. עם סיום ההדפסה, הצוות שלנו יכין את הכדור הפורח לשיגור לאוויר, כולל חיבור הסל, המבער ושאר הציוד הדרוש, כמו גם מילוי הבלון באוויר חם.
פרסום באוויר
כשהכדור הפורח מוכן, הוא ישוגר לאוויר ויוטס מעל אזור המטרה. אורך הטיסה יהיה תלוי בתוכנית הפרסום ובתנאי מזג האוויר. לגבי ציר הזמן, התהליך כולו יכול לקחת מספר שבועות, תלוי במורכבות העיצוב והזמינות של הכדור הפורח מהסוג שתבחרו, לכן כדאי לתכנן מראש וליצור איתנו קשר מספיק זמן מראש על מנת שתוכלו לוודא שהקמפיין שלכם יהיה מוכן בזמן.
בפגישת הייעוץ הראשונה, הצוות המקצועי שלנו יסביר לכם את ציר הזמן להכנת הכדור הפורח שלכם, בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם, וימליץ על האפשרות הטובה ביותר שתואמת את הצרכים וההעדפות שלכם.
עיצובים ייחודיים לפרסומים על כדורים פורחים
עם שטח הפנים הגדול של הכדור הפורח, ויכולת התעופה גבוה באוויר, חשוב להחליט על העיצוב הייחודי לפרסום, שייקח את הקמפיין שלכם לשלב הבא. כך, למשל, במקום לבחור כדור פורח בעיצוב קלאסי, מומלץ לבחור כדור מעוצב בסגנון המוצר או הלוגו שלכם, כך שהתוצאה תהיה בלתי נשכחת.
ניתן גם לבחור יצירות אמנות להדפסה על הכדור הפורח, כדי ליצור אפקט חזותי מדהים, באמצעות שימוש בתמונות או איורים באיכות גבוהה כדי להציג את המוצר או השירות שלכם, או ליצור עיצוב מושך את העין שבטוח ימשוך את תשומת הלב. אפשרות נוספת היא תכנון תאורת LED לכדור הפורח על מנת ליצור אפקט זוהר, בגישת פרסום שיעילה במיוחד בלילה, ליצירת תצוגה ויזואלית מדהימה שבטוח תמשוך את תשומת הלב.
מרקם ייחודי של כדורים פורחים
כדורים פורחים עם מרקמים ייחודיים מוסיפים ממד לעיצוב, וניתן לבחור מגוון טקסטורות, כגון גימור מט, מבריק או מתכתי, כדי ליצור מראה ותחושה ייחודיים. בחירת כדורים אינטראקטיביים מאפשרים לקהל להפוך לחלק מחוויית הפרסום. לדוגמה, ניתן לעצב כדור עם האשטאג או קוד QR שמעודד אנשים לצלם תמונות ולשתף אותן ברשתות החברתיות.
גם הסל של הכדור הפורח הוא אזור נוסף בו ניתן להוסיף מיתוג או הודעות, וניתן ליצור עטיפת סל מותאמת אישית שמציגה את המותג שלכם או מציגה קריאה לפעולה. כך שכשזה מגיע לעיצובי פרסום על כדורים פורחים, האפשרויות שתמצאו בחברת אצטרובל הן אינסופיות.
הכדור הפורח שלכם יכול להיות ייחודי עם עיצוב קמפיין פרסומי בלתי נשכח שימשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלכם.
איך יראה הכדור הפורח שלכם?
אנחנו יכולים לעצב כדור פורח שיתאים לכל מותג, לוגו, מוצר או ארגון. לחלק מבעלי העסקים יש מושג לגבי סגנון העיצוב שהם מעוניינים בו והם מספקים לצוות המקצועי שלנו את המפרט של העיצוב הזה. בעלי עסקים אחרים פשוט מניחים למעצבים שלנו ליצור את הכדור שלהם, ולפני תחילת הייצור אנו תמיד מספקים הדגמה חזותית של האופן בו הכדור ייראה, על מנת לוודא שהוא תואם את הדרישות שלכם.
אילו מסרים מעולים אפשר לפרסם על כדורים פורחים?
יש מגוון אפשרויות להציב מסרים חזקים ומקוריים על כדורים פורחים. למשל:
הודעות מיתוג. ניתן להשתמש בכדורים פורחים על מנת לקדם את המותג שלכם באמצעות הצגת הלוגו או הסלוגן העסקי שלכם, כדי להגביר את המודעות וההכרה למותג.
הודעות קידום מכירות. בהשקת מבצע מיוחד, ניתן להשתמש בכדורים על מנת לקדם אותו. לדוגמה, "20% הנחה על כל המוצרים השבוע", או "קנה אחד, קבל אחד בחינם".
קידום אירועים. ניתן להשתמש במסרים על כדורים פורחים גם לקידום אירועים, כגון: "הצטרפו אלינו לפתיחה החגיגית " או "אל תחמיצו את פסטיבל הקיץ שלנו".
מסרים חגיגיים. ברוב המקרים, כדורים פורחים נקשרים לאירועים חגיגיים, כך שניתן להשתמש בהם כדי להעביר מסרים חגיגיים כמו "מזל טוב" או "יום הולדת שמח".
מסרים מעוררי השראה. ניתן להשתמש בכדורים פורחים גם על מנת להעביר מסרים מעוררי השראה או מוטיבציה, כגון "תאמינו בעצמכם ", או "לחלום בגדול".
הודעות לקראת החג. ניתן להשתמש בכדורים פורחים לקידום מכירות לקראת החגים, כמו למשל: "חג פסח כשר ושמח" או "שנה טובה ומאושרת".
מסרים מבוססי מיקום. לקידום מיקום ספציפי, ניתן להשתמש בכדורים פורחים על מנת להציג אותו, כגון: "ברוכים הבאים למיקום החדש שלנו", או "בקרו בדוכן שלנו".
מסרי רשתות חברתיות. ניתן להשתמש בפרסום על כדור פורח כשיטה מהנה לקדם את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות, כמו למשל: "עקבו אחרינו באינסטגרם", או "חפשו אותנו בפייסבוק."
חשוב שהמסרים יהיו קצרים, משעשעים ובולטים, עם צבעים עזים וגופנים קלים לקריאה כדי להבטיח שהמסר שלכם יהיה גלוי ויבלוט לקהל.
למה כדאי לשכור את שירותי חברת אצטרובל לפרסום מותגים?
חברת אצטרובל מתמחה בשירותי מיתוג ופרסום בשיטות ייחודיות, ובמיוחד בשיטת הפרסום על כדורים פורחים, כך שיש כמה סיבות חשובות לשכור את השירותים של הצוות המקצועי שלנו.
הכדורים המוצעים זמינים בדגמים גדולים וצבעוניים, וניתן להתאים אותם כך שיציגו את המיתוג והמסרים שלכם בגישה בולטת שמושכת את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים. זוהי אינה שיטת פרסום נפוצה, כך שהכדורים הפורחים יוצרים תחושה של התרגשות ופליאה, מה שמסייע בבניית מודעות למותג והגברת | המעורבות.
ניתן לכסות שטח גדול עם הכדורים והם נראים מקילומטרים, כך שהמסרים שלכם מגיעים לקהל גדול, בגישת פרסום חסכונית.
שיטת פרסום גמישה
ניתן להשתמש בכדורים פורחים בשעות שונות של היום ובמיקומים שונים, מה שמאפשר לכם למקד את הפרסום למאפיינים דמוגרפיים או אירועים ספציפיים. הגמישות הזו פירושה שתוכלו לבחור מתי והיכן המסר ייראה, מה שמקל על הגעה לקהל היעד שלכם.
צוות מקצועי ומנוסה
בחברת אצטרובל תמצאו צוות של אנשי מקצוע מנוסים המתמחים בפרסום בכדור פורח. יש להם את הידע והמומחיות להבטיח שהמסר שלכם יוצג בצורה הטובה ביותר, והם יכולים לעזור ליצור תוכנית פרסום מותאמת אישית העונה על הצרכים והתקציב הספציפיים שלכם. כך שעם שכירת השירותים שלנו לפרסום על כדור פורח, אתם מקבלים תוצאות מרהיבות של השקעה משתלמת שמתאימה לבעלי עסקים וארגונים המעוניינים ליצור קמפיין פרסומי ייחודי ובלתי נשכח.
עם אמצעים ויזואליים שמושכים את תשומת הלב, אזור כיסוי רחב ומומחיותם של אנשי מקצוע מנוסים, שיטת הפרסום שאנחנו מציעים תסייע בהגברת המודעות למותג, ותמשוך יותר קהל אל בית העסק שלכם.