פרסום על מוניות באצטרובל
המסר שלך, בדרך של כולם
כאשר אתם רוצים לפרסם מוצר, שירות, להעביר מסר לעולם או אפילו לצאת בקמפיין פוליטי, תמיד ישנה התהייה אם לפנות לעולם הפרסום הקלאסי והשמרני או לעולם הפרסום בדיגיטל. כמובן שלכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו ולרוב, השילוב בין העולמות יספק לכם את התוצאה הטובה ביותר. אבל מה אם יש עולם פרסום חדשני, גם במציאות, מחוץ למסכי המחשב והסמארטפון?
באצטרובל, מגוונים ויצירתיים בפרסום שלכם
אנחנו בחברת הפרסום אצטרובל, מחפשים כל הזמן, את הדרך החדשה לפרסם. היכן ואיך להעביר את המסר של המפרסם, שלכם, בצורה הטובה והבולטת ביותר. איך אנחנו מצליחים לגרום לקהלי היעד של המפרסמים אצלינו לשים לב, לעצור רגע ולקרוא או לחוות את המסר שלכם, כך שיהיה זכיר ותהיה לו חשיפה גבוהה, בכל מקום. מה שמוביל אותנו בבחירת מקומות הפרסום שלנו הם – מיוחדות, זכירות ויצירתיות.
אנחנו מאמינים שכאשר אנשים רואים פרסום במקום שהם לא מצפים לו, זה יגרום להם להקשיב, זה יגרום להם לעצור ולקרוא וזה יסייע לכם, להגיע ליותר אנשים.
פרסום על מוניות לחשיפה גבוהה
כשחשבנו על מקומות יצירתיים לפרסם בהם, ראינו שאחד המוטיבים החוזרים בשטחי החוץ בהם אנו והלקוחות שלכם נמצאים, היא כמות גבוהה מאוד של מוניות. כשחקרנו את התחום, גילינו שלפי נתוני משרד התחבורה, בישראל רשומות כ 25,000 מוניות. כלומר, ישנם עשרות אלפי שטחי פרסום אפשריים למסר שלכם כמפרסמים.
מעבר ליתרון הכמותי הרחב, לעלות הנמוכה יותר משלטי חוצות ולפריסה האפשרית הרחבה, המוניות הינן ניידות ובתנועה וכך, בשלט פרסום אחד בודד, אתם חושפים את המסר שלכם לכמות גדולה משמעותית של לקוחות פוטנציאליים מקהלי היעד שלכם.
הפרסום על המונית הינו מובלט, שונה ברקע, תופס את העין וכל מי שיעבור ברחוב, יעמוד בפקק ליד המונית, יחכה במעבר החצייה, יתמקד במסר של העסק או השירות שלכם וייחשף אליו בדרך יצירתית, מגניבה וחדשנית.
אתם בוחרים, אנחנו מבצעים
צוות הקריאייטיב שלנו, ישמח לעמוד לרשותכם ולבנות עבורכם קמפיין פרסום אפקטיבי לפרסום על מוניות. יחד, נוכל להגיע להרבה יותר לקוחות, בהשקעה נמוכה יותר בפרסום ובאפקטיביות, גבוהה בצורה משמעותית.