קמפיין טראמפ אצטרובל

רגע לפני הבחירות הכי מדוברות בעולם, טראמפ עושה צעד ומחליט לחזר אחרי הישראליים בעלי זכות הבחירה.
נציגות המפלגה הרפובליקנית בישראל בחרה בנו ליצור ולקדם את קמפיין הבחירות של טראמפ בישראל על גבי המדיה שלנו – פרסום במוניות קווי השירות בישראל/

על פי ההערכה יש בישראל למעלה מ-300 אלף בעלי זכות בחירה.
במפלגה הרפובליקנית בישראל הסבירו כי היה חשוב להם להגביר את מסע הבחירות גם כאן בישראל רגע לפני שהבחירות מתקיימות.

“חייבים להודות – טראמפ” הוא הסלוגן איתו בחרה המפלגה לרוץ. עבור הקמפיין, יצרנו לוגו בעברית שמעוצב בהתאם לרוח קמפיין הבחירות האמריקני.
המסר בעל משמעות כפולה: פנייה לקהל הישראלי-אמריקני שרובו שמרן וידגיש את הצורך להודות לנשיא טראמפ על הישגיו כלפי מדינת ישראל, כמו כן להודות בכך שזו הבחירה הנכונה עבור מדינת ישראל. כפי שאתם רואים המהלך יצר הד תקשורתי רחב ועלה באתרי החדשות המובילים:  jerusalem postN12 ערוץ 20

קמפיין טראמפ 12
קמפיין טראמפ 13

כתיבת תגובה

מן התקשורת

טיב טעם

טיב טעם יוצאת בקמפיין רחב היקף לרגל “חודש היין והאלכוהול” בין השאר, תפעיל מעל 100 מוניות שירות ממותגות, בעיקר ברחבי

קמפיין טראמפ אצטרובל

רגע לפני הבחירות הכי מדוברות בעולם, טראמפ עושה צעד ומחליט לחזר אחרי הישראליים בעלי זכות הבחירה.נציגות המפלגה הרפובליקנית בישראל בחרה

תחרות הפרסום

רדיו, תיאטרון, אופנה, עיצוב ועוד: הכירו את שופטי Extreme Concept 2013 תחרות הפרסום של אייס בעיצומה. כמדי שנה הרכבנו פאנל מכובד של שופטים

קמפיין רנואר

רנואר יצאה בקמפיין על מוניות השירות המהלך של רשת האופנה כולל מיתוג המוניות בקווים 4 ו-5 ובנוסף, הקרנת הסרטון על

שת”פ וואלה

לינק לכתבה שת”פ וואלה. http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/395661

קמפיין עיגול לטובה

עיגול לטובה יוצאת בקמפיין ראשון – על גבי מונית שירות העמותה המאפשרת לעגל עסקות בכרטיס האשראי עבור תרומה לעמותות שונות

תפריט אתר